Sabtu, 7 Januari 2012

Posted by cik Es ღ on Sabtu, Januari 07, 2012 4 comments
Assalamualaikum ;)

Aku tak de entry khas untuk tahun baru. keh- keh - keh. Agak busy sikit ! final exam ^.^  Masih belum terlambat kot kalau aku nak ucapkan tahun baru untuk semua dalam minggu pertama tahun baru ni kan. oke - ' SELAMAT TAHUN BARU SEMUA' . Semoga tahun ini, kita dapat melakukan perkara yang lebih bermakna bukan sahaja untuk hidup di dunia tapi jugak bekalan untuk hari akhirat =)


 - berbalik kepada tajuk entry -

 Kenapa aku katakan permulaan 2012 yang baik ?


 1)

Aku dapat mengubah rupa blog aku tanpa bantuan siapa-siapa sempena tahun 2012  dengan menggunakan febret colour aku -yellow-. Walau pun korang nampak buruk tapi aku tetap bangga ngan hasil usaha aku sendiri. kahkah. Pada permulaan nak ubah blog ni, hancuss jugak wei, haha. Oleh kerana salah satu azam 2012 aku nak tingkatkan tahap kesabaran aku, aku terus bersabar & cool time mengedit blog ni dan ianya berhasil. hihihihi =)




2)

Perkara yang paling utama ialah aku telah berjaya menyiapkan tesis aku. Memang sebelum ni aku pernah citer dah siap kan. Tapi ni dah siap betul- betul punyee! Siap jilid cover merah hati. Siap dapat tandangan pengesahan penyelia. Siap hantar kat fakulti semua dah. Oh. bahagia. Inilah permulaan 2012 yang baik =)


muke sememeh bergambar bersama tesis tengah panas. haha.



=)


3)

Rezeki awal tahun baru agak murah. Dapat baucer buku 1 Malaysia rm200. hehehe. Terima kasih kepada yang memberi. Akan ku manfaatkan baucer ni dengan sebaiknya. muehehehe. Harapnya berterusan la murah rezeki untuk sepanjang tahun 2012 ni. Amin.  =)


rezeki , alhamdulillah ;)


Terima Kasih Ya Allah atas pemberian rezeki dan kelancaran proses untuk menyiapakan tugasan ini. Semoga aku akan terus mendapat kecemerlangan hidup untuk hari- hari seterusnya. Amin =)


4 orang nak jadi puteri/putera:

komentar