Ahad, 29 Januari 2012

Posted by cik Es ღ on Ahad, Januari 29, 2012 No comments


Assalamualaikum & hai  ^.^


Serius aku rindu. Aku rasa korang pun pernah rasa rindu cenggini.Memang rindu betul- betulla. Takde main-main punya rindu lah. hehehe. 


Aku rindu siapa? Aku tak rindu kan siapa-siapa. Rindu kat buah hati aku je. Nih haa, my compaq tercinta. Rindu kat blog tersayang. Kalau dah adict ngan blog camni la agaknya ye. Walaupun aku bukan spesies manusia rajin hupdate blog macam Lysaa, Abg Ben tu, tapi bangun tidur blog dulu le aku bukak. haha. Korang camne? Ce citer cket =p  Adeh, baru dua hari tak jumpe nak tidur asyik teringat ajee. Balik je umah, terus je aku gosok2 lapy compaq aku nih. 2 hari lepas aku gi kenduri kawen sedara kat Selangor. Hm. Nak bawak lap top segala ni macam mengada la pulak kat majis orang kan. keh keh.


********************

Kenduri kawen ni dalam golongan masyarakat Jawa. Pergggh. Gila meriah. hehehe. 2 hari majlis dieorang. Hadeh, rajin makcik- makcik , pakcik- pakcik kat sana. Biase kat tempat aku majlis kawen ni sehari je. Lain tempat lain adat . kan? Tempat korang plak cmne? Majlis kenduri kahwen kat Terengganu ni simple- simple je. Takde sampai majlis besarnye 2 hari. Kat sana hari pertama tu sampai malam pun berduyung je tetamu datang. hehe, papepun, SELAMAT PENGATIN BARU untuk Ika & Fahmi.


Cuak je bila gi majlis kawen, orang akan tanye, awak bile lagi? hehhh, bukan tak nak, jodohnye xsampai lagi. hehehe. Kawin bukan menda main- main mak cik-makcik oiii. =p  Silap pilih merana badan selamanya. Kalau boleh biar le senang nak dibawak bincang. Bukan main nak ikut kepala masing- masing. Takdo nak bahagio nyo kalau gitu. keh keh keh. 


Ape yang penting, berdoa kepadaNYA supaya dipertemukan dengan insan yang betul- betul menyintai diri kita. Amin =)


Babai kepada semua pembaca yang cun melecun . . .







0 orang nak jadi puteri/putera:

Catat Ulasan

komentar