Sabtu, 14 Januari 2012

Posted by cik Es ღ on Sabtu, Januari 14, 2012 12 comments


Assalamualaikum ^.^


Setiap sesuatu yang berlaku akan menjadi satu kenangan. Kenangan yang kita akan lupa atau kenangan yang kita akan kenang sampai bila- bila. hihihhi .

Sekarang aku dah tamat semesta 7. Bakal berpraktikal pada semesta hadapan. Memang tersangat la banyak kenangan antara aku ngan kawan- kawan semasa study kat UPM ni. Kalau nak bercerita kat sini , alamat tak tidur malam le aku. keh keh.

Apa yang aku nak abadikan dalam blog kesayangan aku ni adalah tentang kenangan aku. Kenangan yang aku jumpa bila aku duk mengemas segala barang sebelum pulang ke kampung tercinta.


***********************

4 tahun yang lalu ,

Empat tahun yang lalu. Semasa aku berada di Tingkatan Enam. Dalam satu ceramah apa ntah di dewan sekolah. hihhi. Aku lupa ceramah pasal apa. Ada sorang yang mungkin meminati aku. kahkah (abaikan). Dia telah curi2 abadikan diri aku dalam lukisanNya. oh. Terharu !! Time ni seingat aku duk paling tepi dalam dewan sambil bace novel. hehe.

kenangan itu .

Aku dapat lukisan ni time 1st birthday aku di UPM. Oh. Dia pun sama-sama kat UPM & dari sekolah menengah yang sama ngan aku. :)

Thanks Awak ! :)



fall in love . hoho



12 orang nak jadi puteri/putera:

komentar