Rabu, 18 Januari 2012

Posted by cik Es ღ on Rabu, Januari 18, 2012 5 comments

Ini Entry Tuan Belog Yang Sedang Bahagia ! Opps.. Lupa nak bagi salam..


Assalamualaikum ^.^


Kisahnya tuan belog telah tamat  pengajian di semesta tujuh. keh keh ! Sekarang dah bermula cuti. Cuti itu sememangnya hari yang ditunggu oleh setiap insan yang bergelar student (macam aku).  Hehe. Cuti tak lama. Only for one month. Cukup la untuk rehat rest kan otak sebelum kembali ke semesta 8. Sem depan aku dah praktikel. Sekolah pun dah dapat. SMK Seri Kota, Melaka =) Sapa orang Melaka? nanti jumpe di Melaka yup. hehe



Back to title my entry..




Cuti ni memang aku ada plan yang tersangat menarik. Bukan nak gi pulau ke, bercuti dalam negara ke, bukan jugak nak gi luar negara. Kerja pun memang  tak la kan. Tapi baik punye plan , after abih exam and stay dua hari UPM aku terus ke destinasi percutianku iaitu SYURGAKU =)) hehh? Bercuti sampai ke syurga? Jeng Jeng Jeng




RUMAH itu  SYURGA bagiku =)   


Hajatnye, cuti ni aku nak buat something yang berfaedah. Tak kan nak bersenang lenang je mentang- mentang dapat bercuti ke syurga buatan manusia nih. hehe. 


InsyaAllah,  for sure tingkatkan kemahiran masak. Hobby kot. muehehehe..Dah macam- macam resipi aku carik nih. Harap-harap impian aku nak try resipi2 baru akan jadi realiti. hehe. Kata nak kawen lepas abih belajar. Dah tak lama nak habis belajar nih. keh keh . =p Lain- lain, macam biasa buat something yang kebiasaan suri rumah yang berjaya lakukan. =) Ok tak cuti aku? Agak buang masa tak? Untuk sebulan oke je kot. Boleh la jayakan misi nak tingkatkan berat badan. hoho



Korang kalau cuti sebulan macam gini buat apa yer?  Share sikit,...hehehe



*************** ok.bye




5 orang nak jadi puteri/putera:

  1. waa, untung le org suka memasak :)
    myra duk melaka! :)

    BalasPadam
  2. kacang ; cuti ! sapa kate x best. keh keh

    Amyra ; hye orang melaka. Melaka kt mane ye? tau smk seri kota tu x?

    BalasPadam
  3. ana D : Baby sis meriah ape. we are mum to be rite? hehehe

    practice make perfect =p

    BalasPadam

komentar