Ahad, 1 April 2012

Posted by cik Es ღ on Ahad, April 01, 2012 4 comments

Assalamualaikum & Hello ^.^


Masa memang sesaat pun tak pernah nak tunggu kita kan? (: 

Aku tak pasti la kenapa la sejak akhir- akhir, kaki semakin hampir nak melangkah keluar dari bumi UPM  ni hati nak touching je. Yela kan, dah hampir 4 tahun aku kat sini. Kolej Canselor UPM dah jadi macam rumah kedua aku dah. huhuhu.

Selepas ni aku akan meninggalkan orang yang aku sayang. Setelah empat tahun susah senang bersama kat sini, masa telah menentukan aku harus pergi. Demi masa depan, aku akan pergi ke bumi Melaka untuk berpraktikel di sana. 6hb 4 dah mula hantar-hantar barang. InsyaAllah 11hb.4 akan mula tinggal di rumah sewa.  Apa yang aku harapkan , semoga jarak yang memisahkan ini tak akan membuatkan hati kita juga jauh, jauh dan jauh. Banyak kenangan kita tercipta di UPM.


Aku tinggalkan lagu ni untuk semua kenalan di Upm
 yang pernah mengenali diri ini.. Semoga bertemu lagi :(

video



                                                                           

 Hanya lagu yang menjadi kenangan saat kita berjauhan. 
Semoga perpisahan yang terjadi membawa seribu makna untuk kehidupan masa hadapan (: 



bye (:

Categories:

4 orang nak jadi puteri/putera:

komentar