Selasa, 3 April 2012

Posted by cik Es ღ on Selasa, April 03, 2012 4 comments

Assalamualaikum & Hello ^.^


Manusia dilahirkan bukan sentiasa berada dalam mood ceria. Kadang- kadang dia akan sedih. Suatu masa dia merasa sangat kecewa. Pada masa yang lain pula dia berada keadaan yang sangat bahagia. Macam- macam perasaan yang silih berganti dalam diri kita. Sedih, marah, suka, duka, kecewa, gembira, teruja dan segala macam perasaan lagi lah. hehehehe

Tapi, kat sini aku nak cakap pasal perasaan perempuan. Citer ni bukan nak mengaibkan kaum perempuan. HIshh, tak terniat nak buat cenggitu , perempuan tu kan kaum sejenis. Oke , kaum Hawa ' give me 5' hohoho.. Ini adalah realiti emosi wanita yang diciptakan oleh Allah. Makhluk yang comel dan semua wanita akan mengalami emosi seperti berikut:


Marah dengan tiba-tiba. Tak tahu punca tiba- tiba nak mengamuk je kerja. Huhh, memang masalah negara.

Otak duk pikir menda yang negatif memanjang. Padahal menda yang difikirkan tu takde kene mengena lansung. Memang spesis jenis mendera perasaan.hihihihi

Tiba- tiba perempuan ni dia akan sedih tiba- tiba. Sensetif and sentap tak kena tempat orang kata. Menda kecik pun boleh buat dia merasa sedih. Sebenarnya perempuan suka sangat cuci mata dengan air mata. keh keh.

Mulut pulak asyik nak makan. Nak macam-macam benda yang dia rase teringin. Jenis nafsu makan terlebih. hahaha


oke-oke-okeeee! nih bukan tiap-tiap hari perempuan jadi tak tentu hala cenggini. Sebab musabab kenapa perempuan jadi begini ialah bila sampai masanya sekali dalam sebulan dia akan mengangkat bendera merah. 'AWAS !! sila berhati-hati dengan saya. Emosi dan hati kecil saya agak tidak terkawal untuk beberapa hari ni, TQ'.    haaa.. faham tak- faham tak? hehehe. Kalau tak faham pegi tanya mak- mak sekarang. =p


So, aku nasihatkan kepada insan yang berada di sekeliling wanita yang sedang mengangkat bendera merah ni, supaya meningkatkan kesabaran dalam diri dan tidak bosan untuk melayan kerenah beliau. Terutamanya jejaka yang dikasihi sekalian. Sekian , Terima Kasih. hehehe (:



Bye <)


Categories:

4 orang nak jadi puteri/putera:

  1. hehehe..terasa aii.. tulah bila dtg bendera merah mood swing menjadi2.. kena belajar kawal ni

    BalasPadam

komentar