Khamis, 8 Disember 2011

Posted by cik Es ღ on Khamis, Disember 08, 2011 1 comment
Ini cara aku ,. siapa suka boleh cuba..


Nyamuk mungkin menjadi musuh utama time kita tidur. Bunyi ngreengg3x dia kat telinga kita pun rasa nak terbakar je hati. Mula la tangan  terkial- kial duk libas nyamuk. Namun, nyamuk ni, makhluk yang sangat peka ngan musuh dia. Susah kita nak perangkap dia ngan tangan kita. Mesti terlepas punya kot- kot celah jari.


Ok! menjadi kebiasaanya, If aku rajin, aku akan pakai losyen sebelum tidur. Losyen safi tutup biru yang harga rm4.50  memang aku letak sebelah bantal aku. Tapi time aku  malas tak da nye aku nak bukak botol losyen tu. Tapi, rahsia disebalik pakai losyen ni, nak tau tak apa?



"NYAMUK TAK KAN DATANG CIUM KITA PUNYE KALAU PAKAI LOSYEN"


Percaya ke tak? Nak tau betul ke rak, Cuba la baru tau !muahahaha


*Duk hostel memang susah nak guna ubat nyamuk segala.So, Ini cara aku! hehehe..







Bye :)
Categories:

1 orang nak jadi puteri/putera:

  1. nyamuk gatai nk men kiss2. pasnie nO way larh! :)

    BalasPadam

komentar