Sabtu, 3 Disember 2011

Posted by cik Es ღ on Sabtu, Disember 03, 2011 6 comments
Aku memang seorang manusia yang sensetif, kadang- kadang aku berfikir, aku terlampau sensetif @ gedik @ sengaja.. Tapi, aku rasa, aku manusia normal yang mempunyai hati dan perasaan. Aku tidak akan sensetif kalau tak ada apa-apa berlaku melainkan ada yang membuatkan hati aku terguris. Aku kira , aku mormal..sebabnya, jika ia berlaku pada orang lain sudah pasti mereka juga akan terasa.


Aku juga suka menangis. Tapi aku bukan manja. Aku hanya menangis jika ada sebab. Aku hanya menangis jika hati terguris. Air mata mampu membuatkan aku tenang. Namun, mungkin membuatkan orang lain gelisah. Ok, lepas ni aku akan nangis dalam selimut je ;p hehehe.. So, tak da lagi orang akan gelisah bila tak melihat air mata aku . MAYBE. hihi..



tentang hatiku, hanya diriku yang tahu ;)

p/s: aku sayang orang yang aku sayang :)
Categories:

6 orang nak jadi puteri/putera:

  1. eh same la kita.. tp kt bkn gdik kan kan kan.. hihii

    BalasPadam
  2. tak slh utk sensetif dn menangis.

    sdg bersedih ke? hurmm la tahzan innallaha ma'ana.

    ^_^

    BalasPadam
  3. hhehe.. eh3 kita x sama laar. kenapa eh.. huhu

    jom baca kejap=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

    BalasPadam
  4. akak dulu kalau nak menangis akak mandi..
    bagi air mata tu turun sekali dengan aiar siram tu..muahaha..walaupun perempuan tapi rasa malu nak menangis depan orang..:P

    BalasPadam
  5. jangan bazirkan sgt air mata mu =)

    BalasPadam

komentar