Sabtu, 3 Disember 2011

Posted by cik Es ღ on Sabtu, Disember 03, 2011 No comments
3 disember 2012,

3 hari berlalu. Gaya aku menghitung hari kan? ahak ;p. Actually, aku rasa, aku ni dah terlewat nak tengok citer ombak rindu. uuuu... dah 3 hari cerita ni kat pawagam kan. Aku ni duk usha status orang kat fb pasal citer ni.hahaha. Ada kata best, ada kata biasa- biasa. Tapi , pada aku tu terpulang pada diri masing- masing. Aku tak leh nak komen pape lagi, sebab tak de kesempatan lagi nak tengok. sob ;(  


Sekarang ni , citer ombak rindu ni, dalam imaginasi aku je berdasarkan novel ombak rindu yang aku baca, HAHA,.

Siapa dah tengok cerita ni? 

best?

sedih?

romantik? !

erkk,.. nak tengok jugak !!!

filem adaptasi novel ni :)

:)


aaron vs maya karin
lisa surihani

Rinduku umpama ombak yang tak berhenti,
Kasihmu bagai pantai yang setia menanti ;)

Categories:

0 orang nak jadi puteri/putera:

Catat Ulasan

komentar