Selasa, 27 September 2011

Posted by cik Es ღ on Selasa, September 27, 2011 4 comments
Hari minggu lepas, kolej aku ( kolej canselor, Upm) telah anjurkan satu program tradisi kolej aku iaitu perkampungan Canselor @ PC ,.


> TETRA LEMANG <

> TETRA KETUPAT <

>TETRA RENDANG <

> TETRA LONTONG <

oke! tetra aku , tetra ketupat... tetra tu macam rumah sukan time kita sekolah dulu- dulu, rumah merah, biru , kuning, hijau,,,, tapi kat sini guna word tetra,..hehehe..ok, nama- nama tetra ni diambil sempena majlis ni yang bergabung ngan majlis sambutan aidilfitri kat kolej aku..

Ni last PC aku sebagai mahasiswa kolej Canselor , UPM. Untuk tetra ketupat, aku kena jadi AJK keceriaan. Tugas aku tak lain tak bukan adalah menghias khemah tetra aku bertemakan ketupat. Nasib ada geng- geng kelas aku yang sudi duk menolong wat kerja- kerja nih. mekaseh ;) jasamu dikenang wahai sahabat- sahabat..muehehehe..


antara yang gigih ceriakan khemah- :)
hampir siap! nak masuk magrib dah weh- HAHA

malam- khemah tetra ketupat :)

tika, fazi, akma...proses siapkan kostum moskot!

testing- testing...kehkeh ;p
edi & dijah..pakar wat pelita guna tin kosong..cantikk!
testing pelita tin 'revive'- kreatif kan beliau..hehe
nak buat pintu gerbang guna daun kelapa..
sebelah pintu gerbang bunga sakura dah siap!



4 orang nak jadi puteri/putera:

  1. Wah, ada bibik jd assistant. bc entri ni rindu zmn kat u. Pejam celik2 dah 3 tahun tinggal zmn kampus. bila dah keje, dah x byk lagi wktu nak melepak, bergurau senda ngan kengkawan. really miss that moment. oopps terlebih feeling sudah!!

    BalasPadam
  2. zaman kat u bnyk pengalaman berhrga :)

    BalasPadam
  3. bestnyer..!!!
    rindu nak bertetra,,

    BalasPadam
  4. nanti sue Unnie bertetra kat sekolah ler plak lepas posting yep ;p

    BalasPadam

komentar