Ahad, 18 September 2011

Posted by cik Es ღ on Ahad, September 18, 2011 No comments
Selamat Hari Ahad..

Hari keempat cuti kuliah setelah empat hari kuliah sem tujuh yang baru bermula. Tugasan esemen dah dapat. Dah ada yang perlu submit next week pun! muahaha.. dah nama pun student Uni memang tak dapat dipisahkan dengan esemen. Ye dop?


oke! pagi ahad yang cukup indah cuacanya, aku bangun awal pagi sebabnya semalam sebelum tidur aku dah niat 'bahawasanya esok pagi aku akan bangun untuk menyiapkan satu  esemen ' Yes!! aku berjaya bangun awal pagi dari tidur yang sangat lena. Oh , semalam aku pegi job fair teman member dari kampung nak carik kerje. Aku teman die gi Mid & PWTC. Awal pagi semalam aku dah keluar untuk teman member aku pegi dua destinasi nih. Aku just follow je. Dapat makan free. Ticket kometer pun die support . Baik tak member aku? kahkah. Tapi aku tak de pun niat nak suh die belanja, aku ikhlas weh nak tolong temankan dia. Semoga kawan aku nih dapat kerja ler lepas bersusah -payah datang dari Terengganu semata- mata nk gi job fair tuh. hehehe. Aku balik dalam hujan. Fuhhh! kepala dah pusing bila kena air hujan. Tu pasl semalam lena sungguh aku tidur. Penat sangat ! ( kalau tak penat pun lena je aku tidur-bahaha)


Masalah yang aku hadapi bila bukak lap top awal pagi, internet kolej ni sangat le laju , maybe budak- budak kolej yang lain tak bangun tidur lagi kot! hahaa.. So, aku mula mula lupa niat aku semalam nak buat buat esemen. Sikit demi sikit terhapus dari kotak ingatan bila aku dah mula blogwalking. kahkah.. dan kehendak hati aku nak buat entry baru mula membara. HAHA. maka terhasillah entry ni.

                                                                       

       ******************


Hari khamis hari tu aku kuar ngan member aku gi tengok wayang kat The Mines...Aku tengok citer Raya Tak Jadi. Korang dah tengok? Aku dah! muhahaha.

aku bagi 7/10 bintang- wink3

ni member- member yang join ! 3 orang tak masuk gambar, 1 orang tukang ambik gambar..kihkih

kami menternak lemak di KFC! hehe
tempat lepak: gramedia bookstore..kahkah- aku beli buku dont' be sad.. kalau aku rajin aku wat entry pasal buku tu k;)

nak kuar makan- doakan aku rajin wat esemen lepas makan- kihkih,


babaii!...

Categories:

0 orang nak jadi puteri/putera:

Catat Ulasan

komentar