Jumaat, 18 Mei 2012

Posted by cik Es ღ on Jumaat, Mei 18, 2012 No comments

Assalamualaikum & Hello ^.^


"Guru Inovatif Melonjakkan Prestasi Pendidikan Negara". Slogan hari guru bagi tahun 2012. Telebih dahulu aku ingin ucapkan Selamat Hari Guru buat semua cikgu- cikgu yang pernah mengajar aku sehingga aku bakal menjadi seorang pendidik anak bangsa. Tak lupa jugak buat semua guru- guru di Malaysia.Terima Kasih Cikgu.

Kelainan sambutan hari guru pada tahun 2012 ni ialah bila aku turut menyambut hari guru ini sebagai seorang cikgu. (: Kalau sebelum-sebelum ni , kita sambut hari guru untuk cikgu-cikgu kita, tapi hari guru tahun ni aku sebagai seorang cikgu. Terasa sangat kelainannya bila duduk sebarisan dengan cikgu-cikgu, bila kene nyanyi lagu Kami Guru Malaysia, bila kene lafaz ikrar cikgu dan buat persembahan sempena hari guru sebagai seorang cikgu.

Terima Kasih warga Seri Kota, Melaka kerana memberi seribu makna semasa sambutan hari guru dengan bertemakan "Merah n Glam".. (: Happy Teachers Day To Me - Sambutan Hari Guru penuh meriah di peringkat sekolah & jamuan hari guru di hotel Hang Tuah Melaka.


(:


doakanakucepatdapatpostinglepasgradnanti-.-




byee :)




0 orang nak jadi puteri/putera:

Catat Ulasan

komentar