Isnin, 19 Mac 2012

Posted by cik Es ღ on Isnin, Mac 19, 2012 2 comments
Assalamulaikum & Hello ^.^

Petang hari ni, aku dengan suka citanya ingin membuat satu entri pasal perjalanan hidup aku untuk hari minggu hari tu. keh keh keh.

Dah berapa kali aku cakap dalam entri-entri sebelum ni kan, bahawasanya untuk final sem ni kelas aku dua hari je. Rabu ngan khamis. So, cuba bayangkan ape yang aku nak isi dengan hari-hari lapang aku tanpa duit yang cukup banyak. Maksud aku, kalau banyak cuti beserta ngan duit banyak syok habis la kan. Boleh shoping, jejalan or apa-apa saje boleh buat. Oh, esemen tak payah cakap. Bukan esok pun nak submit. keh keh keh.

Nasib aku hari minggu hari tu agak baik. Ada sorang member sekampung aku ajak aku gi holiday kat Port Dickson, Negeri Sembilan. Maka dengan itu, tersangat la berterima kasih kerana tawaran itu telah membuatkan hari minggu aku tak berlalu dengan sepi. muehehehe.

Nah ! kat bawah antara tempat- aku ngan kawan aku si Ros lepak :)

Teluk Kemang

Pantai Hotel thistle, PD

Pantai Hotel thistle, PD 


Area Hotel thistle, PD 

Karnival  di Teluk Kemang

Balik terus demam. Errr. Aku konfius. PD tu Pantai Demam kee? hi hi hi. Btw, thanks sangat- sangat untuk kawan aku Ros bawak aku jalan sini. First time datang :) Best..




Oke, maghrib sudah. Bye :)





Categories:

2 orang nak jadi puteri/putera:

  1. naik la kuda tu sekali.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Err .. next time maybe. segan nk naik. sume budak2 je yg naik. hehe

      Padam

komentar