Jumaat, 7 Oktober 2011

Posted by cik Es ღ on Jumaat, Oktober 07, 2011 5 comments
Semalam , 6 Oktober 2011..

Satu sesi fotografi telah diadakan kat fakulti aku ..FAKULTI PENGAJIAN PENDIDIKAN , UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA (UPM). Tetiba rasa terharu. Sebabnya, ni la kali terakhir aku dan kawan- kawan ambik gambar sekelas ngan abg fotogafer tu. Maklumla dah final year. hehehe..  Oleh itu, picture yang sempat aku ambik guna henset sony c510 aku , aku buat keputusan tuk abadikan dalam laman Leo Princess ni , ;)


merah untuk sesi fotografi final year PBMP ,UPM
;)
cikgu-cikgu ;)
;)

gadis - kedah, terengganu, pahang ;)
pilih kot, kemain susah nak jumpe saiz..huh
berkot- ahakz

my rumet, my bestfriend, my classmate- kami terengganu ;)

bersama gadis sabah ;)

;)

khas buat warga pbmp 2008/2012 :

Aku pasti akan merinduimu satu masa akan datang ;)

5 orang nak jadi puteri/putera:

  1. waaa... best nyer... sem ni xder pown sesi bgambar student sem 5..

    BalasPadam
  2. best best :) kenangan yang mesti di abadi kan .

    BalasPadam
  3. Pasti akan hadir rindu tatkala terpisah dari pandangan mata :) Thanks 'la la la' sebab selitkan gambo beta! Hehehe...

    BalasPadam
  4. untung la da final year.. lepas ni boleh kawen da.. hehehe

    BalasPadam
  5. addin- MESTI ! hehe

    engku: welkem.. LALALA ;p

    rizal: HARUS la..haha...kalau ade jodoh, insyaAllah :)

    BalasPadam

komentar