Khamis, 17 Februari 2011

Posted by cik Es ღ on Khamis, Februari 17, 2011 6 comments
percaya @ tidak ??
inilah rupa saya selepas di make- up oleh kawan saya si Pika...hehe..
buruk rupa ke elok rupa ke..inilah saya..gara-gara diner yang batch kami anjurkan saya rasa teringin nak conteng- conteng muka ni walaupun sebelum ni memang tak pernah sentuh barang make-up..hahaha..kelakar pun ada kan>!! tapi saya suka sesekali apa salahnya~hihihi...

6 orang nak jadi puteri/putera:

  1. Dah cantik la tu.. Hehe.. Mcm model shawl kt FB ko tau :P

    BalasPadam
  2. hehe!!thanks dina~
    tp my bf xsuke syida di make up~

    BalasPadam
  3. skli pndg mcm k.norly chah..hihi;p

    BalasPadam
  4. hehehe..
    thanks follow yep!
    belog lame da delate~hehe..
    a ah..cikgu zakiah,cg.mazni,mama
    selalu kate k.syda adek kak norly..
    xtau same tang mane..hehe

    BalasPadam
  5. haha lain gler nmpk kak shida! cun2

    BalasPadam
  6. hihihi!~0woh nafi..
    sekali sekala..;p
    thnks foll0w me!

    BalasPadam

komentar