Sabtu, 5 Mei 2012

Posted by cik Es ღ on Sabtu, Mei 05, 2012 1 comment


Assalamualaikum & Hello ^.^


Selamat berhujung minggu. Seperti biasa akan muncullah satu entri baru dari blog ni bila tiba hujung minggu. hehe. Entri ni aku coretkan satu lagi  pengalaman aku sebagai cikgu praktikel.


Oke. Kisahnya bermula daripada kecuaian , kelalaian, dan sifat pelupa diri sendiri. hehehe. Bila ingat balik terasa nak gelak. Macam mana aku boleh lupa. Lupa apa? Lupa masa masuk kelas untuk mengajar 4C. kehkeh. OKeee. Al- kisahnya, bukan diriku sengaja , tetapi aku dengan confidennye merasakan kelas aku 10.20 pagi tanpa melihat semula jadual waktu.hehee.Padahal hari ni hari jumaat, bermakna jam 10.20 student dah rehat.


Ohhh. Maafkan cikgu yea! :) Nasib memang baik sebab takde pengetua, PK, cikgu disiplin yang lalu kelas aku time aku tak masuk kelas tu. Kalau tak habislaaa.hihihi. Aku duk termangu je kat meja sambil tengok-tengok jam nak tunggu pukul 10.20 nak masuk kelas. hehehe. Lastly, tinggal masa lagi 10 minit, muncullah sorang student. "Cikgu tak payah masuk kelas la, masa tinggal lagi 10 minit. Oh My God !! Baru terkapai-kapai carik jadual nak tengok balik.Memang salah aku la kan.  HAHAHA.


Terkocoh-kocoh naik ke kelas walaupun masa tinggal lagi 10 minit! huhh. Tak sempat nak mengajar dah time tu. Buat syarat je masuk kelas. hahaha. Pengajarannya kalau dah tahu jenis pelupa, selalu la letak jadual depan mata, hikhok. =p


Maaf sayang-sayang! cikgu lupa ^.^






byee :)

1 orang nak jadi puteri/putera:

  1. hahaha..kelakar lah..misti studen2 sume mcm cacing yg kepanasan dk tggu cikgu masuk kelas..hik3,

    BalasPadam

komentar