Ahad, 20 Mei 2012

Posted by cik Es ღ on Ahad, Mei 20, 2012 2 comments

Bukan aku mintak ..

Sebelum ni aku selalu salahkan sakit gigi boleh merebak ke sakit kepala.
Tapi malam ni, takde sakit gigi tp tiba-tiba kepala berdenyut-denyut! OMG-- tgh menahan ni.
Aku dah sedar, bile aku fikirkan sesuatu yang agak berat. kepala aku denyut-denyut. Bila tak cukup tidur kepala aku denyut-denyut. Bila aku tension lagi menjadi-jadi. Ya Allah. Semakin banyak penyakit datang bila usia kita makin meningkat.

Tergerak hati aku malam ni nk google pasal migrine. Salah satu link kat belog nih. Ada kaitan dengan apa aku rasa sekarang. Ya Allah. Berilah kekuatan, petunjuk dan hidayahmu agar aku memperoleh kehidupan yang sempurna dan bahagia. Kuatkan hatiku. Lapangkan fikiranku.


****************

aku harap sangat akan berlaku keajaiban supaya tak payah balik UPM lagi sebab aku sangat tak sabar nak balik kampung. Ketenangan aku ada disana. Disini dan dimana-mana aku resah dan gelisah kerana tiada insan semulia umi yang boleh memberikanku kekuatan untuk aku terus berdiri sendiri. Mereka hanya insan yang tahu menyakiti hati insan yang lemah.




byee.. harap dapat tidur lena.

2 orang nak jadi puteri/putera:

  1. cer mkn panadol..kot2 leh kurang ckit sakit kepala tu...

    BalasPadam
  2. slmt lik kg cikgu...semoga hati bertambah tenang dgn ketenangan suasana desa yg tercenta tu....

    BalasPadam

komentar