Sabtu, 22 Oktober 2011

Posted by cik Es ღ on Sabtu, Oktober 22, 2011 2 comments

Dr. Love tak bertauliah a.k.a Cik Es nak bercakap pasal cinta. Boleh?


Kalau rasa aku tak layak nak bercakap pasal cinta, sila klik part click me, and u boleh keluar dari my blog! ahakz ..;p


Romantik!!! 





Siapa tak suka kalau teman lelaki romantik? ada kan- ada kan?! hehe... kalau dah terlampau romantik naik mual gak nak melayan. Ye dop? hahaha


Romantik pada aku,


Pertama: Setiap pagi dapat calling @ SMS dari teman lelaki , ( semangat je nak buat apa-apa untuk hari tu ) , 0.O...kalau dah kawen, tiap- tiap pagi nak kiss boleh? ahakz ;p | sebelum tidur pun nak camni gak boleh?  HAHAHA


Kedua: Bila teman lelaki bijak wat suprise!! ( Contohnya, tiba-tiba dapat nota cinta dari dia & kat nota cinta tu dia lukih kartun kesuakaan aku -tweety- kat note tu) sumpah! aku akan + sayang aku kat dia..hakhak


Ketiga : Bila teman lelaki selalu bagi semangat ( lagi- lagi time nak exam & nak present!!! good luck awak pun dah cukup bermakna..:) )


Keempat: Bila teman lelaki ingat tarikh -tarikh penting (wish birthday & anniversary pun dan cukup ok!tapi nak tepat-tepat kul d0blas malam...boleh dop? )HAHA- kalau dapat suprise gift lagi untung. Lagi- lagi bear tweety yang agak-agak sama besar ngan aku. hakhak


Kelima:Bila teman lelaki bijak memujuk! ! ! hehehehe
 

Ok! ini romantik versi aku suka- simple je kan? kan? kan? hihihhi-


ROMANTIK PERLU- kalau nak orang yang ROMANTIK, diri kita sendiri perlu JADI romantik. ADIL kan?  .........              ;)





PALING ROMANTIK


bila..


bila..


bila..boyfriend say,

*
*
*
*
*
*
V




sekian...:)










Categories: ,

2 orang nak jadi puteri/putera:

komentar