Rabu, 22 Februari 2012

Posted by cik Es ღ on Rabu, Februari 22, 2012 12 comments

Assalamualaikum & Hello ^.^


Pertama-tamanya, aku rasa syukur sangat sebab my lovely compaq  dah kembali ok. Kata Dr. Lappy yang rawat lappy aku nih, lappy ni diserang VIRUS . Erkkk! ^.^


 Katanya bila kita selalu blogwalking kat blog yang banyak iklan. Boleh kene virus!! betul ke? betul ke? ni aku jadi macam dah serik nak blogwalking merata-rata. hohohoho. 



Tu la sebabnya kebelakangan ni aku agak slow nak jalan- jalan kat blog- blog korang ;(  Ni lappy baru diformat. Semua  picture aku hilang time kene virus tu. Sadis, sob9 !_!


Hmmm... Betul ke blog-blog yang banyak iklan boleh sebabkan virus???? errr.. 



Ehemm..Btw aku dah final sem sekarang.hohoho :)

byee.. :)
Categories:

12 orang nak jadi puteri/putera:

  1. aik.tak pena tau lak kalau bw leh kene virus.ni mesti ade terdownload ape2 yg bervirus ni..guna la internet security..baru mantap

    BalasPadam
    Balasan
    1. ermm. bw kat blog2 yang bnyk iklan la. hehe.
      ade member ckp pun mmg cam gitu jugak. hohoho.
      sekarang macam fobia je nk bw kat blog2 bnyk blog. hehe

      Padam
  2. ntah, saje bertanye kot2 ade org lain penah kene jugk?

    huhuhu,. ade org kate ye ade x.

    BalasPadam
  3. erk...tak pasti lak kalau jadi macam nih... maybe blog tue ada malware kot.. kalau blog ada malware, jgn proceed.

    BalasPadam
  4. hihi, pas nie x bleh blogwalking daaa :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. da format lap top dah. boleh xtif balik da. hehehe

      Padam
  5. Rajin2 la scan awak punya lappy la la la... Hehe.
    Benda kalau nak jadi mmg tak leh elak. Benda2 berharga tu simpan la dlm external ke, burn dlm dvd ke, at least jadi apa2 ada gak simpanan kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hohoho. EM: picture aku kat my picture semua dah hilang ;(

      Padam

komentar