Khamis, 13 Oktober 2011

Posted by cik Es ღ on Khamis, Oktober 13, 2011 4 comments
Entry ni tertangguh selama seminggu akibat kesibukan tuan blog yang sedang berjuang di medan kuliah disamping menyiapkan tugasan yang diterima oleh pensyarah tercinta ;)  hehehe

*************************



Kembali ke tajuk entry :

Makan untuk hidup atau hidup untuk makan??

Pada aku berpada- pada jela, ikut kemampuan perut dan jugak kemampuan diri. 

Minggu lepas kemampuan perut aku, kemampuan diri aku  luar biasa dari biasa. HAHA.. Jadi, makan aku pun luar biasa.. Hari jumaat aku menternak lemak di pizza hut, hari sabtu aku meneruskan perjuangan menternak lemak di Steamboat Maep kat area Serdang. 

Misi menternak lemak bermula pada hari jumaat bila ada salah seorang insan berhati mulia nak belanja aku Pizza Hut. Oke ! my febret.. kuang3x ..

Sasaran di Pizza Hut anda boleh lihat kat bawah ni ye ;p

 

 


Pantun dua kerat khas untuk orang belanja,

Terima kasih, daun keladi,
                     Lain kali belanja la lagi   ,       Ahakz ;p


Sasaran di Steamboat MAEPS,
Tajaan PTPTN ! HAHA



 Dua gambar kat atas ni sekutu perjuangan aku dalam medan menternak lemak..kah kah



 Sungguh Yummy sekali !!! hehehe

Minggu ni kemampuan diri dan kemampuan perut kembali normal.. ala kadar ajela kecuali ada insan yang berhati mulia nak menaja lagi, kemampuan perut automatik kembali luar biasa .. HAHAHA  ;)

Bye ..

 

4 orang nak jadi puteri/putera:

  1. wah, steamboat.
    Cuba pergi dekat restoran nelayan kat tasik titiwangsa di KL tu, rasanya pun boleh tahan sedap jugak + murah.

    BalasPadam
  2. to incik omar- mekaseh f0 da inf0..hehe

    BalasPadam

komentar