Ahad, 25 Disember 2011

Posted by cik Es ღ on Ahad, Disember 25, 2011 5 comments
Assalamualaikum- :)


Negara kita memang dah lama merdeka rite? Tak de konon- konon oke ! he he he

Kuliah last semesta 7 dah berakhir dengan seminar pagi tadi. Sekarang tunggu final exam, study week for one week. Aku balik kampung kul 8 pagi nanti ! GANU __waiting for me okeh - hihihhii..

Ceritanya,

Konon dah merdeka untuk sem ni, padahal exam final tak lepas lagi, hekhek.. tapi seriusly, dah tak pikir pasal exam lansung.Yang aku tahu, kuliah dah habis, tesis yang menyesakkan nafas aku pun dah tamat ! huhh..lega sangat-sangat. Thanks God ! :)  Lepas je seminar tadi, aku kuar makan- makan. Makan bestt punye! hehehe...merdeka kan kononnya! hehehe. before nih nak makan pun lalu tak lalu je asyik pikir nak me 'nyetel' kan kerja. hohoho..

hahh! kat bawah tu menda alah yang aku kata bestt punye ! hehe..  Ayam bakar blackpaper tu aku suka sangat :)


steamboat ! makan sampai kenyang - urrllpp -alhamdulillah :)

LOKASI : STEAMBOAT ANTARABANGSA BANDAR BARU BANGI


p/s : Doakan aku rajin study sempena "study week" nih. Baru betul-betul merdeka lepas ni. he he he . bai ~

5 orang nak jadi puteri/putera:

  1. hai sweetie..sy baru follow ur blog..klau x kisah singgah la blog saya then follow..bolh share cerita (^_^)

    BalasPadam
  2. pehhh..sedap btol la tgok stimbot tu....

    bru tgok dh sedap..hehe..

    BalasPadam
  3. aqma: tukang makan pemalu nk begambar.hehe

    BalasPadam
  4. shah: nak lagi sedap pegi la makan.haha

    BalasPadam

komentar