Khamis, 28 Julai 2011

Posted by cik Es ღ on Khamis, Julai 28, 2011 2 comments
hell0oo.... 

apa khabar semua? harap- harap semua sihat sejahtera la yea=)

saya disini sihat- sihat aje! walaupun xde orang tanye nak jugak cakap..hua hua..hua..



hurm! 

hurm!

sebenarnya......hari ni saya sangat- sangat happy  yea!


walaupun korang tak nak tau kenapa tapi saya nakkk jugak cakap! hua hua hua...;p

muka happy ke cenggini? ngeh3x;p


0kay orang kampung semua...hari ini saya akan mengisytiharkan bahawa kajian soal selidik untuk tesis saya telah SIAP sepenuhnye!! hehehe.... seronok sangat- sangat..walaupun ni hanya permulaan untuk kerja tesis saya..

terima kasih saya ucapkan kepada semua pihak yang telah memberi kerjasama yang terbaik sepanjang saya menjalankan kajian ini ;)


hoyeahhhh!!!



mood: seronok ok!

nah! ni lagi satu bukti cik LP sedang happy~

;)

0.k ! itu aje untuk entry kali ni..tata..=)

2 orang nak jadi puteri/putera:

komentar